Our volunteers are the fuel that propels our organization forward with grace.  They allow us to extend our services, add new programs, reach out beyond our physical office, and achieve our mission more effectively.  Nuestros voluntarios son la energia que nos moviliza para adelante con gracia.  Nos permiten ampliar nuestros servicios, crear nuevos programas, alcanzar a la comunidad mas alla de la oficina, y llevar a cabo mas efectivamente nuestra mision.

Our Volunteer Opportunities Program is a very deliberate strategy aimed at creating meaningful connections between Latinos and the broader Central Oregon community.  It also increases our capacity to serve.  Nuestro PROGRAMA DE VOLUNTARIOS es una estrategia muy calculada con el fin de cronstruir puentes entre la comunidad Latina y los demas que viven en Oregon Central.  Además, aumenta nuestra capacidad de prestar servicios a la comunidad.

Through English tutoring, tax preparation, resume building, dental clinics, office support and cultural events, we connect the community across cultures to help each other and work together for stronger families and a more resilient, cohesive social and economic fabric. Por medio de los tutores del ingles, ayuda para hacer los impuestos, ayuda para encontrar trabajo, clinicas dentales, ayuda en la oficina, y nuestros eventos culturales, creamos conexiones entre las distintas culturas para ayudarle uno al otro y combinar nuestros esfuerzos para fortalecer a las familias formando un tejido economico y social mas perdurable y mas unida.

We say thank you every day and never feel like we've said it enough.  Well, THANK YOU AGAIN!!  MUCHISIMAS GRACIAS!!  Los queremos mucho!  We love you!

CLICK HERE for more information about VOLUNTEER OPPORTUNITIES.

HAGA CLIC aqui para informarse acerca de las oportunidades de ser voluntario.

• Coupons-4-Causes: Where Saving is Giving!
Copyright © 2009 Latino Community Association. All rights reserved.
Designed by Brisk Studios. Powered by WordPress.